loading...
لپ تاپ laptop
لپ تاپ بازدید : 22 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)
براي دستر لوازم اداري سي به اين سرويس به روي My computer کليک راست و گزينهDothanاز حافظه نهاني L2 cache بيشتري بهره ميبرد ( 2MB L2 Cash) و علاوه بر بالا بردن كارايي پردازنده در لپ تاپ مصرف برق را بهينه مي نمايد.البته اين موضوع براي كساني كه چندان از پريز برق دور نيستند و يا با لپ تاپ زياد كار نمي كنند(تفنني)كارايي خود را از دست مي دهد.البته دوتان در همان دسته بندي سنترينو جاي مي گيرد در واقع همان Properties را انتخاب کنيد و از اين صفحه به تب System Restore برويد. در اين صفحه تيکي را با نام Turn off System Restore on all drives مشاهده مي کنيد. براي غير فعال کردن اين سرويس کافيست اين تيک را برداريد.
لپ تاپ بازدید : 16 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)
کته: کريستال ماي لپ تاپ سه کاره ع به کار رفته در بزيرا سنسور جي از دستگاه شما در برابر آنها کاملا محافظت مي کند.XBRITE : يک نمايشگر شفاف ، يک نمايشگر الکترونيکي با يک صفحه و سطح شفاف است . نمايشگر هاي شفاف به نسبت نمايشگرهاي هاست در ايجاد رنگ هاي طبيعي تر و تضاد رنگي (Contrast) بيشتر بهتر و قدرتمند تر ند . ايراد اصلي اين نمايشگر ها، انعکاس هر گونه نور خارجي است که اغلب نتيجه خود را به صورت يک تشعشع ناخوشايند نشان مي دهند. PU :CPU مخفف Central Processing Unit به معناي بخش پردازش مرکزي است که اغلب مربوط به شرکت هاي AMD ، Intel است .ين سطوح LCD سمي است. در صورت تماس دست با کريستال مايع درون LCD شکسته، بايد بي درنگ دست ها را با آب و صابون شست. بوده و تکنولوژي به کار رفته در LCD ها براي نمايش تصاوير با کيفيت بالا است. امروزه اين تکنولوژي تقريبا در تمام LCD هاي تلويزيوني، کامپيوتري، نمايشگرهاي موبايل، کنسول هاي بازي قابل حمل و بسياري ديگر از محصولات مشابه به کار گرفته مي شود. موضوع اين تکنولوژي بيشتر نحوه ارسال تصوير و آدرس دهي براي نمايش تصاوير روي LCD مي باشد.
لپ تاپ بازدید : 20 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)
همچنین می توانید لوازم دفتر به صورت سنتی عمل کرده و بوسیله نصب خودکار توسط از نظر سرعت پردازشي، X 140 به خوبي مي تواند وظيفه ي يک نت بوک را انجام دهد و از نظر قدرت در سطح بسيار خوبي قرار دارد که مقايسه نتايج تست اين نت بوک با نت بوک هاي Asus T91MT و X 200 ال جي اين مطلب را تائيد مي کند.سی دی اطلاعات شبکه را وارد کنید و پرینتر را نصب کنید. همچنین می توانید پرینتر را از طریق ethernet‌ به Router متصل کنید و به کمک مرورگر وب آنرا به شبکه ی وایرلس وصل کنید.
لپ تاپ بازدید : 12 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)
Toshiba : این شرکت لپ تاپ فکس ژاپنی (؟) نیز در اگر پرینتر در شبکه ای درست و صحیح قرار داشته باشد، نرم افزار اکتشافی سیستم عاملتان(درMac به مسیر System Preferences,Print & Fax مراجعه کنید و در ویندوز ۷ به Start,Devices and Printers مراجعه کنید) باید آنرا بیابد و در اغلب اوقات به صورت خودکار نصب کند. اگر سیستم عامل نتوانست این کار را انجام دهد، باید درایور پرینترتان را از وب سایتش دانلود کنید. در آخرین نسخه ی Mac OS X و در ویندوز ۷ عملیات نصب خودکار بسیار بهبود یافته اند. اما در برخی نسخه های قدیمی این سیستم عامل ها نصب خودکار مشکل دارد.زمینه تولید لپ تاپ ید طولائی دارد بطوریکه گستره مدل های آن بسیار زیاد است و در این زمینه طرفداران خود را نیز دارد (به شخصه آن را توصیه نمی کنم!) شرکت های عرضه کننده آن در ایران عبارتند از : نقش ، رایانه همراه و پارسیان.
لپ تاپ بازدید : 22 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)
پانل و باطری لوازم اداري را در جای خود قرار CPU: Intel Core Solo 1.2 GHzRAM : 512 MB DDR 2HDD : 30 GBکه این مدل دارای بلوتوث ، وای فای و دوربین نیز می باشد . پس می بینیم که در این رده بیشتر از اینکه در نگاه اول به چشم می آید امکانات فراوان گنجانده شده که البته در حد یک رفع نیاز ضروری در جائیکه امکان حمل یک لپ تاپ معولیرا نداریم بسیار کارامد می نماید. دهید و سیستم را دوباره راه اندازی کنید. کامپیوتر شما باید به طور خودکار تغییر RAM را تشخیص دهد.دیسک سخت مدت زمان لازم : ٦٠ دقیقهجایگذینی دیسک سخت تقریباً همیشه یک عمل غیر پیچیده است و تعویض واقعی را می توان در تنها چند دقیقه انجام داد.انتقال داده از درایو قدیم به درایو جدید به کمی برنامه ریزی بیشتر نیاز دارد، و نوعاً یک ساعت یا بیشتر طول می کشد.این عمل ساده احتمالاً فقط به خاطر این نیست که به شما حافظه بیشتربدهد بلکه برای افزایش عملکرد اجرایی نیز می باشد. ما یک درایو 120GB , 5400-rpm را به یک 200GB , 7200-rpm ارتقاء دادیم: معیار مبنای جهانی سیستم به اندازه ی ٦ درجه از ٥٧ به ٦١ افزایش یافت.
لپ تاپ بازدید : 15 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)
( هنگامی که R لپ تاپ رنگي AM در جای خود قرار دادید این مراحل را به صورت معکوس شما همنین می توانید نام و پسورد شبکه را در صفحات وب تنظیمات Router بیابید. به صورت که یک مرورگر را باز کرده و IP آدرس Router‌ را در آن وارد می کنید. می توانید IP‌ پیش فرض را در دفترچه Router پیدا کنید. اما برخی از آدرسهای IP معمول به این شرح می باشند:انجام دهید.)برای جدا کردن یک ماژول RAM قدیمی، به آرامی گیرهای فلزی که هر دو سر را محکم می کنند بکشید تا جدا شوند.وقتی که رها شد باید با زاویه ای از جای خود بلند شود.به آرامی آن را مستقیماً بیرون بکشید. RAM جدید خود را به همان شیوه با زاویه قرار دهید تا به طور کامل در شکاف بشیند؛ سپس دوباره به آرامی آن را فشار دهید. گیره ها ی نگهدارنده به طور اتوماتیک چفت خواهند شد.
لپ تاپ بازدید : 18 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)
درايو اپتي لپ تاپ سه کاره كال:امروزه درايو‌هادر بيشتر مواقع مشکلات باطري ها در لپ تاپ ها تخليه سريع شارژ مي باشد که مشکل مستقيما به سلول باطري لپ تاپ بر مي گردد و در بعضي از مواقع باطري لپ تاپ اصلا Detect نمي شود که مشکل از بورد باطري لپ تاپ مي باشد .ي DVD-Burner به يك استاندارد غيررسمي در ميان لپ‌تاپ‌ها تبديل شده‌اند و بسياري از آن‌ها از رسانه‌هاي دو لايه نيز پشتيباني مي‌كنند. ويژگي‌هاي ليبل‌گذاري مستقيم روي ديسك مانند Label Flash و Lightscribe نيز در بعضي از مدل‌ها به چشم مي‌خورند. در عين حال، اگر مي‌خواهيد كمي آينده‌نگرانه‌تر خريد كنيد مي‌توانيد به سراغ مدل‌هايي با درايو‌هاي Blu-ray برويد كه به شما اجازه مي‌دهند به تماشاي فيلم‌هاي HD بپردازيد، اما به هر حال اين نوع رسانه‌ها در حال حاضر نسبتا كمياب هستند.

تعداد صفحات : 42

درباره ما
Profile Pic
تین کلاینت , دوربین مداربسته , فروش لپ تاپ،فروش لپ تاپ انواع ،لپ تاپ جدید،خرید لپ تاپ،معرفی لپ تاپ ها برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 5,166
  • کدهای اختصاصی
    تین کلاینت , دوربین مداربسته , فروش لپ تاپ،فروش لپ تاپ انواع ،لپ تاپ جدید،خرید لپ تاپ،معرفی لپ تاپ ها برتر