loading...
لپ تاپ laptop
لپ تاپ بازدید : 19 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)
۱۹۲٫۱۶ لپ تاپ سريع۸٫۱٫۲۵۴ ‌(روتر ATT 2Wire ) ‌۱۹۲٫۱ کته: کريستال مايع به کار رفته در بين سطوح LCD سمي است. در صورت تماس دست با کريستال مايع درون LCD شکسته، بايد بي درنگ دست ها را با آب و صابون شست. بوده و تکنولوژي به کار رفته در LCD ها براي نمايش تصاوير با کيفيت بالا است. امروزه اين تکنولوژي تقريبا در تمام LCD هاي تلويزيوني، کامپيوتري، نمايشگرهاي موبايل، کنسول هاي بازي قابل حمل و بسياري ديگر از محصولات مشابه به کار گرفته مي شود. موضوع اين تکنولوژي بيشتر نحوه ارسال تصوير و آدرس دهي براي نمايش تصاوير روي LCD مي باشد.۶۸٫۱٫۱ یا ۱۹۲٫۱۶۸٫۰٫۱ (روترهای Linksys,Netgear,D-Link, و… ) توجه داشته باشید که Router ها یک نام کاربری و پسورد یا همان رمز عبور هم دارند. اگر تا به حال نما کاربری و رمز عبور Router تان را عوض نکرده اید آنرا در دفترچه ی همراه Router خواهید یافت که به طور معمول نام کاربری admin و رمز عبور نیز admin می باشد.
لپ تاپ بازدید : 21 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)
اضافه کردن یا جایگ لوازم اداري ذینی حافظه، همیشه راحترین ارتقاء جهت انجام روی لپ پس بهترين راه استفاده از ترفند هاي زير است. توجه کنيد که اين آموزش براي سيستم عامل XP طرح شده است اما شما به شيوه مشابه ميتوانيد براي ويستا پياده سازي کنيد چون تفاوت چنداني با هم ندارند و ممکن است فقط جاي چند گزينه تغيير کرده باشد. خوب، با هم شروع مي کنيم: تاپ بوده است؛ حتی کاربران مبتدی کامپیوتر نباید هیچگونه مشکلی با آن داشته باشند. در آزمایش های ما، این ارتقاء بیشترین موفقیت را داشته است.در نمونه آزمایشی ما - Dell Inspiron - ارتقاء از RAM 1 GB به RAM 2 GB ( هزینه ٥٠ دلار) معیار مبنای جهانی لپ تاپ را به اندازه ٦ درجه از ٥٧ به ٦٢ افزایش داد.
لپ تاپ بازدید : 24 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)
) Fuji لپ تاپ ليزري tsu Siemens: این اتحاد ژاپنی آلمانی که در عرضه موبایل کاملا به بن سخن آخر نت بوک LG X 140 محصولي مناسب از شرکت LG است. قدرت پردازشي و توان باتري آن به خوبي مي تواند نياز هاي سبک و تا حدودي سنگين را پاسخگو باشد. اما نکته جالب توجه در رابطه با نت بوکهاي LG پشتيباني شرکت توسعه وتجارت رايانه با عنوان نام تجاري گارانتي ديجيتال است،ميتوان پيش بيني کرد مارک تجاري LG به پشتوانه اين گارانتي حرفهاي زيادي براي گفتن در بازار پرهياهوي لپ تاپ ايران داشته باشد.بست رسید این بار در عرضه لپ تاپ موفق مینماید لپ تاپ های این شرکت به دو دسته عمده : Amilo ها و Lifebook ها دسته بندی میشوند که اولی لپ تاپ های متوسط با قیمت پائین و دیگری سری حرفه ای لپ تاپ های این شرکت است. هستی ارقام کامپیوتر و بهین تکنولوژی از شرکت های ارائه دهنده این برند هستند.
لپ تاپ بازدید : 14 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)
توجه: فشار لپ تاپ رنگي آوردن به سطح مانيتور با انگشت و ناخن و مدتي است که بازار نت بوک چه در داخل و چه در ساير نقاط دنيا رونق خوبي يافته است که دليل آن را مي توان، به پوشش گستره ي نياز بسياري از کاربران توسط اين محصولات ربط داد. عمليات هاي سبک، استفاده از اينترنت، تهيه و ويرايش اسناد آفيس، پخش موسيقي و فيلم از کاربرد هاي مهمي است که بيش تر کاربران با آن ها سر وکار دارندهمچنين استفاده از دستمال‌هاي پلاستيکي مي‌تواند به مانيتور صدمه بزندتوجه: هرگز آب را به طور مستقيم به سمت لپ تاپ اسپري نکنيد.اگر درايو سي‌دي و دي‌وي‌دي شما داراي سيني باز شونده‌است، از کمپرسور يا اسپري هواي فشرده شده براي تميز کردن آن استفاده کنيد.
لپ تاپ بازدید : 19 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)
اگر فضاي مو لپ تاپ خطي رد نياز براي Page فايل ه اندازه و وزن:بديهي است كه اندازه و وزن يك لپ‌تاپ در تعيين كاربردپذيري آن از اهميت بسيار بالايي برخوردار خواهد بود. نت‌بوك‌ها وزن پايين و اندازه‌هاي كوچكي دارند اما بعضي از ويژگي‌هاي همكاران بزرگ‌تر خود مانند درايوهاي اپتيكال يا عملكرد كلي را براي دستيابي به اين مشخصات قرباني مي‌كنند. از سوي ديگر، مدل‌هاي جايگزين دسكتاپ مي‌توانند قدرتي معادل سيستم‌هاي دسكتاپ را در اختيار شما قرار دهند اما سنگين و حجيم هستند كه باعث مي‌شود حمل آن‌ها بسيار دشوار باشد. در هنگام خريد يك لپ‌تاپ، مطمئن شويد مدلي را انتخاب مي‌كنيد كه حاضر به حمل آن همراه خودتان هستيد. در عين حال نبايد وزن تجهيزات جانبي ضروري مانند آداپتور AC را در اين مورد فراموش كنيد.ما در طول بخش‌هاي مختلف اين ويژه‌نامه به بررسي عميق‌تر هر يك از اين مولفه‌ها پرداخته و شما را با نحوه تصميم‌گيري در مورد آن‌ها آشنا خواهيم كرد.ا کم مي باشد، ميتوانيد با رفتم به مسير Settings > Control Panel > System و انتخاب صفحه Advanced از پنجره مشخصات سيستم به اين گزينه دسترسي داشته باشيد. بر روي بخش Performance روي دکمه Setting کليک کنيد. از پنجره باز شده در تب Advanced و بخش Virtual memory روي دکمه Change... کليک کنيد. با انتخاب Custom size مي توانيد فضاي Paging file size را بروي هارد خود افزايش و کاهش دهيد و همچنين محدوده اي براي آن قائل شويد. هرچقدر حافظه بيشتري انتخاب کنيد و ديسک سخت شما بزرگتر و سريع تر باشد، به نفع شماست. در پايات روي دکمه set کليک کنيد و پنجره ها را تاييد کنيد.
لپ تاپ بازدید : 20 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)
اندازه لپ تاپ ليزري و وزن:بديهي است كه اندا شاید در دنیای دیجیتال هیچ محصولی تا به این اندازه دارای تنوع و بازاری کاملا متنوع و در عین حال تشنه نباشد که در دنیای لپ تاپ ها جریان دارد.(البته در خارج از مرزهای ایران این مساله در مورد کامپیوترهای Desktop معمولی نیز کاملا مصداق دارد چون بعنوان مثال در آنجا خریدار بدنبال فلان CPU یا فلان Main نمی گردد بلکه یکراست به بازار رفته یک کامپیوتر سونی ، دل ، اچ پی و... را خریده و به خانه می آورد و بی دغدغه دردسرهای سخت افزاری، خریدی آسان و در عین حال مطمئن را انجام میدهد) زه و وزن يك لپ‌تاپ در تعيين كاربردپذيري آن از اهميت بسيار بالايي برخوردار خواهد بود. نت‌بوك‌ها وزن پايين و اندازه‌هاي كوچكي دارند اما بعضي از ويژگي‌هاي همكاران بزرگ‌تر خود مانند درايوهاي اپتيكال يا عملكرد كلي را براي دستيابي به اين مشخصات قرباني مي‌كنند. از سوي ديگر، مدل‌هاي جايگزين دسكتاپ مي‌توانند قدرتي معادل سيستم‌هاي دسكتاپ را در اختيار شما قرار دهند اما سنگين و حجيم هستند كه باعث مي‌شود حمل آن‌ها بسيار دشوار باشد. در هنگام خريد يك لپ‌تاپ، مطمئن شويد مدلي را انتخاب مي‌كنيد كه حاضر به حمل آن همراه خودتان هستيد. در عين حال نبايد وزن تجهيزات جانبي ضروري مانند آداپتور AC را در اين مورد فراموش كنيد.ما در طول بخش‌هاي مختلف اين ويژه‌نامه به بررسي عميق‌تر هر يك از اين مولفه‌ها پرداخته و شما را با نحوه تصميم‌گيري در مورد آن‌ها آشنا خواهيم كرد.
لپ تاپ بازدید : 21 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)
كليدهاي د لپ تاپ خطي سترسي سريع:اكثر لپ‌تاپ‌ها داراي يك سري كليد در قسمت بالاي هاد‌ديسك:انباره‌اي كه به‌صورت فيزيكي تمام فايل‌ها و برنامه‌هاي شما را در داخل خود نگهداري مي‌كند. ظرفيت هارد ديسك بر حسب گيگابايت (GB) يا ترابايت (TB) اندازه‌گيري مي‌شود. به‌عنوان يك راهنماي خام، مي‌توانيد تصور كنيد كه 250 گيگابايت فضاي كافي براي ذخيره‌سازي بيش از 60000 موسيقي يا عكس با كيفيت بالا را در اختيار شما قرار مي‌دهد. از سوي ديگر، بايد توجه داشته باشيد كه خود سيستم عامل و برنامه‌هاي مورد استفاده شما نيز مقدار قابل توجهي از فضاي هارد ديسك لپ‌تاپ‌تان را اشغال خواهند كرد.صفحه‌كليد خود هستند كه به شما امكان مي‌دهند برنامه‌هاي مورد علاقه خود مانند كلاينت ايميل يا مرورگر اينترنت را بلافاصله اجرا كنيد. در اغلب موارد، شما مي‌توانيد اين كليد‌ها را بر اساس نيازهاي خودتان پيكربندي كنيد.

تعداد صفحات : 42

درباره ما
Profile Pic
تین کلاینت , دوربین مداربسته , فروش لپ تاپ،فروش لپ تاپ انواع ،لپ تاپ جدید،خرید لپ تاپ،معرفی لپ تاپ ها برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 5,148
  • کدهای اختصاصی
    تین کلاینت , دوربین مداربسته , فروش لپ تاپ،فروش لپ تاپ انواع ،لپ تاپ جدید،خرید لپ تاپ،معرفی لپ تاپ ها برتر