loading...
لپ تاپ laptop
لپ تاپ بازدید : 30 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
باطري نوت بوآي لپ تاپ سريعا مي دانيد چرا باطري لپ (به انگليسي: لپ تاپ ) به رايانه همراه، کوچک و نسبتاً سبک گفته مي‌شود. وزن آن معمولاً بين ? تا ? کيلو است که به اندازه و مواد مصرف شده در ساخت آن بستگي دارد. اين رايانه کوچک‌تر از رايانه‌هاي روميزي است و مي‌تواند با يک باتري کارکند و يا از يک آداپتور AC/DC خارجي تغذيه شود. بسياري از آن‌ها چند سلول ? ولت دارند که در اجراي عملکرد ساعت و ديگر فرآيندها در هنگام قطع برق مفيد است. لپ‌تاپ‌ها به طور کلي داراي همان اجزايي هستند که در يک رايانه روميزي وجود دارد ولي با اين تفاوت که تا جاي ممکن از وزن و اندازه آنها کاسته شده‌است. لپ‌تاپ‌ها داراي صفحه نمايش بلور مايع هستند و چند طرح حافظه درآن‌ها براي RAM در نظر گرفته شده‌است. لپ‌تاپ‌ها داراي يک صفحه کليد سرخود هستند و يک ماوس نيز روي صفحه زيرين آنها وجود دارد ولي مي‌توان صفحه‌کليد و ماوس خارجي و جداگانه نيز به آنها متصل کرد.محتويات [نهفتن] تاپ ها دچار مشکلاتي از قبيل تخليه سريع و يا Detect نشدن مي شوند ؟آيا مي دانيد باطري لپ تاپ از چند بخش تشکيل شده است و هر کدام چه کاري را انجام مي دهند ؟
لپ تاپ بازدید : 34 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
بازار لوازم کامپيوتر بزرگ لپ تاپ ها آنچنان متنوع است که اگر قصد خرید ی اين روزها بيش از 70% کاربران از وضعيت باطري لپ تاپ خود ( باطري لپ تاپ ) ناراضي هستند ...آيا مي دانيد چه عواملي باعث بروز مشکلاتي از قبيل تخليه سريع ويا عدم توانايي شارژ کامل باطري توسط لپ تاپ ( لپ تاپ ) مي شود ؟ک لپ تاپ را دارید و هنوز چیزی را انتخاب نکرده اید به شما پیشنهاد میکنم اصلا و به هیچ وجه به بازار نروید چون کاملا در دریای مدلهای مختلف از مارک های متنوع غافلگیر شده و غیر ممکن است انتخاب صحیحی را انجام بدهید. برای راحتی انجام یک انتخاب مناسب میخواهم خریداران را از لحاظ انتظاری که از دستگاه خود دارند به 4 دسته تقسیم کنم:
لپ تاپ بازدید : 30 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
تمام اين کارهاي لوازم کامپيوتر ي که در اين آموزش انجام ميدهيم بهمچنين تنوع رنگ ها در کيف هاي لپ تاپ به حد مطلوبي رسيده است در حال حاضر علاوه بر رنگ مشکي رنگ هاي شادي مانند قرمز ، سفيد و نارنجي از رنگ هاي موجود براي کيف لپ تاپ هستند . يکي ديگر از مشخصه هاي ظاهري کيف هاي لپ تاپ جنس اين کيف هاست . در حال حاضر جنس هاي مختلفي چون چرم ، پليمرهاي نايلوني ، برزنت و ... در بازار کيف لپ تاپ موجود است که هر کدام يک نوع از گروه هاي لپ تاپ را به خود اختصاص مي دهند .راي اين است که مقدار کار سي پي يو و رم را کم کنيم و اين کار از طريق مديريت نرم افزارها و سرويس ها انجام ميشود. اين کارهاي مفيد زماني محاسن خود را نشان مي دهند که لپ تاپ شما از توان باطري تان استفاده ميکند. اگر بخواهيم مصرف باتري را توسط نرم افزارهاي power management کم کنيم با اين مشکل مواجه ميشويم که سرعت سي پي يو تقريبا به 60 درصد خود کاهش مي يابد که باعث کندي شديدي در سيستم ميشود.
لپ تاپ بازدید : 21 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
مدتي است که بازار لپ تاپ سه بعدي نت بوک چه در داخل و چه در ساير نقاط دسعي كنيد قابليت نظير بلوتوث و كارت شبكه بصورت تو كار باشد تا بعدا مجبور نباشيد آنها را جداگانه در درگاه PCMCIA نصب و انرا اشغال كنيد . اين نكته هم بر وزن لپ تاپ مي افزايد و هم اينكه كمي از انرژي باتري را براي فعال سازي و به جريان مدار انداختن آن تلف مي كند. - به تعداد و حدود پورتهاي موجود بر لپ تاپ دقت كنيد و آن را بر اساس اطلاعاتتان و نيازمنديهاي فعلي خود و احتمالا در آينده بسنجيددنيا رونق خوبي يافته است که دليل آن را مي توان، به پوشش گستره ي نياز بسياري از کاربران توسط اين محصولات ربط داد. عمليات هاي سبک، استفاده از اينترنت، تهيه و ويرايش اسناد آفيس، پخش موسيقي و فيلم از کاربرد هاي مهمي است که بيش تر کاربران با آن ها سر وکار دارند
لپ تاپ بازدید : 24 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
XG براي لپ‌تاپ‌ لپ تاپ جيبي ها مفيد است. ايست( UMPC = Ultra Mobile PC) داده است و برخلاف UX17 سونی که صفحه کلید کامل دارد ،این مدل کاملا متکی به قلم نوری می باشد. البته قیمت این یکی را ندارم ولی با توجه به سابقه بالا بودن قیمت لپ تاپ های Asus فکر نمیکنم پائین باشد(ندید بالای یک و نیم میلیون !)گاه XG به لپ تاپ وصل مي‌شود و اين با استفاده از USB-? و رابط کاري عملي است. در فوريه ???? يک استاندارد جديد براي کابل خارجي PCI و کانکتور معرفي شد. اين‌ها مي‌توانند در آينده با استفاده از طرح حمايتي PCI و شاسي رشد يابند.
لپ تاپ بازدید : 19 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
در اين روزها لپ تاپ ليزري تمامي کاربران لپ تاپ ها سعي در اين دارند که يا از باطري هاي جدي اگر پرینتر در شبکه ای درست و صحیح قرار داشته باشد، نرم افزار اکتشافی سیستم عاملتان(درMac به مسیر System Preferences,Print & Fax مراجعه کنید و در ویندوز ۷ به Start,Devices and Printers مراجعه کنید) باید آنرا بیابد و در اغلب اوقات به صورت خودکار نصب کند. اگر سیستم عامل نتوانست این کار را انجام دهد، باید درایور پرینترتان را از وب سایتش دانلود کنید. در آخرین نسخه ی Mac OS X و در ویندوز ۷ عملیات نصب خودکار بسیار بهبود یافته اند. اما در برخی نسخه های قدیمی این سیستم عامل ها نصب خودکار مشکل دارد.د لپ تاپ ها که تقريبا 2 تا 3 برابر حد معمول شارژ نگه مي دارند استفاده کنند و يا از راهکارهاي مختلفي از قبيل کم کردن نور صفحه و ... مدت زمان استفاده از باطري لپ تاپ ها را بالا ببرند تا بتوانند بيشترين استفاده ممکن را از لپ تاپ داشته باشند .
لپ تاپ بازدید : 13 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)
-با هرب لوازم اداري ار فشردن دگمه save پس از انجام این مراحل از کار با پرینتر بی سیم خود در شبکه لذت ببرید. به طور مثال فرض کنید که شما در آشپزخانه هستید و از طریق لپ تاپ یک برینت را به پرینترتان در اتاق نشیمن می فرستید و عمل پرینت در آنجا انجام می شود سروصدايي از هارد نوت بوك شما بر مي خيزد كه برق بيشتري مصرف مي كند.ج- اگر در حين كار با لپ تاپ به كارت بيسيم نيازي نداريد، آن را خاموش سازيد.اگر فعال باشد,به صورت مداوم براي يافتن شبكه ها به جستجو مي پردازد.

تعداد صفحات : 42

درباره ما
Profile Pic
تین کلاینت , دوربین مداربسته , فروش لپ تاپ،فروش لپ تاپ انواع ،لپ تاپ جدید،خرید لپ تاپ،معرفی لپ تاپ ها برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 5,181
  • کدهای اختصاصی
    تین کلاینت , دوربین مداربسته , فروش لپ تاپ،فروش لپ تاپ انواع ،لپ تاپ جدید،خرید لپ تاپ،معرفی لپ تاپ ها برتر